۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴

برپایی چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با 5 هزار اثر

برپایی چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با 5 هزار اثر

معاون نشر و ادبيات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس سپاه از حضور بیش از 5 هزار عنوان کتاب در چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس که در نیمه اول آبان برپا می‌شود، خبر داد.

سردار علی ناظری، معاون نشر و ادبيات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس سپاه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعیین تاریخ برگزاری چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در آبان‌ماه سال جاری گفت: پیش از این تصمیم بر آن بود که در اواخر مهرماه چهارمین دوره این نمایشگاه به میزبانی شهر تهران برگزار شود که به دلیل پاره‌ای از مشکلات در نهایت این تاریخ به روزهای 6 تا 13 آبان موکول شد.

وی افزود: نمایشگاه امسال به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) و در شبستان اصلی آن با مساحتی بالغ بر 5 هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

ناظری افزود: در نمایشگاه امسال بیش از 120 ناشر  شرکت خواهند داشت که بالغ بر 5 هزار عنوان کتاب را در موضوعات خاطره، شعر، پژوهش، رمان و داستان شرکت خواهند داد. توصیه شده این آثار همگی در سه سال اخیر تالیف شده باشند، اما حضور کتاب‌هایی با سال‌های بیشتر نیز موردی ندارد.

وی در مورد تخفیف ارائه شده در این نمایشگاه نیز گفت: برنامه‌ریزی ما بر این است که ناشران به طور قطع آثارشان را با 20 درصد تخفیف ارائه کنند و در کنار آن قرار شده معاونت فرهنگی وزارت ارشاد هم مبالغی را به صوت بن کارت در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار دهد که در مجموع، خرید از نمایشگاه با 40 درصد تخفیف همراه باشد.

به گفته ناظری این دوه از نمایشگاه بخش‌های جنبی با موضوع کودک و نوجوان را نیز دارا خواهد بود و در حاشیه آن نگارخانه‌ای نیز برای نمایش آثاری هنری مرتبط با دفاع مقدس برپا خواهد شد.

کد خبر 2158504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha